Membeli Belah di Tudung2u


Assalamualaikum w.b.t kepada para pembaca sekalian khasnya kepada para wanita.Sudah kita ketahui bahawa kita sebagai orang Islam WAJIB menutup aurat.Aurat bagi wanita ialah SELURUH anggota badan kecuali muka dan kedua-dua belah tapak tangan.

Pada masa ini terdapat banyak jenis fesyen terkini yang boleh didapati termasuklah tudung , baju dan lain-lain,tetapi adakah sudah menutup aurat dan menepati syarak? Oleh itu,sebagai wanita muslim anda harus bijak dan peka terhadap pakaian yang anda mahu beli.

Kini terdapat banyak koleksi pakaian mengikut fesyen terbaru yang menepati syarak khasnya tudung.Tudung juga telah banyak melalui perubahan dari semasa ke semasa. Anda boleh mendapatkan tudung online murah dan cantik dengan fesyen terkini dengan membeli belah di Tudung2u


Tudung2u menawarkan pelbagai jenis tudung seperti tudung shawl,tudung instant,tudung bawal dan tudung segi empat.Terdapat pelbagai jenama tudung yang ada dan sesuai untuk semua jenis umur.Tudung yang dijual juga ditawarkan dengan harga yang berpatutan.

Berikut ialah koleksi tudung yang terhangat di pasaran:


RM 55.00
RM 59.90
RM 25.00

Untuk melihat lebih banyak lagi koleksi tudung terbaru,anda boleh melawat laman web rasmi Tudung2u  iaitu http://tudung2u.com.my .



EmoticonEmoticon